//Forever Imperfect
thinking of you (;
Thursday, July 8, 2010 @ 12:23 AM | 0 Comment [s]


woahhh, asal aku asyik tingat dia je? whywhy? haha. adekah aku dah jatuh cinta? haha. tolong wehh tolong xD aku rase na dia sgt !! ahaa ;)) omg, mcm tk pcaye je ow :P huhu. and nw aku na ckp sikit. kalau ikut kan dah 5 org mintak coup ngan aku. tp aku dah cmpk sorang buduk JB tuh jaohjaoh. so dia da tade lgsung ! grrr hate him a lottt ! so, tggl 4 org lah kann, haha. wehhh, aku tktau na pilih sape act. dorang sume sggup tggu sampai aku habis SPM. hmmmmmmm. mcm mne ny? haihhh. pening aku fikir. hmmm. sapesape? tp aku rase aku na dia ! haha. sape? dia lah, salah sorang yg mintk coup ngn aku tuhhh. ade 4 org kann? yg mne satu weh? ehhh sebok jaa mao tau :Pp wekkk. bia lah aku je yg tau. budak tuh pun tau gk aku suke dia. heeee. dia kate kt aku ' wehh, kau tggu aku tau, jgn pilih org lain, tp if dah ad org lain tkpe lah. ' haha. okeyyy ! i will waiting forrr you , ngeee <3


by intansyazleena


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!