//Forever Imperfect
haha kau GEDIK dohh
Friday, August 20, 2010 @ 12:45 AM | 0 Comment [s]

ehemmm , haha .
aku ny asyik gelak je kan ?
bia laaaa , elehhhhhh , errrrrrr -.-

okeyy , td kann , aku TER pandang adik aku si Wan tuh tau.
then tgok2 dia tgah chating ngan fakrol .
so aku tgok apee yg dorang chating .

rupenyaa adik aku mintak fakrol jd abg agkt dia =.=
HAHA , pelik laa kauu ny .
haha . its okeyy , aku tgok laa dorang chatt .
sumpah adik aku tuh blurr ,
hahahahaha . na tau sbb pe ?
sbb ;

CHATINGG ;

wan ; weii aku na jd abg angkat kau

fakrol ; abg kew adek?

wan ; abg laa . aku bru dajah 4 .

fakrol ; kau na jd adek angkt aku kew?

wan ; ha

fakrol ; yew la.....

HAHAHAHAHAHAHA , blurr dohh kau wan !
ade ke kau na jd abg angkt fakrol -.-

kau tau kau dajah 4 ,
tp ckp mcm kelingg ! HAHA
aku na smyg td pun tk boleh henti2 ketawe dgn adah ,
hahaha , hope korang still ♥

p/s ; euww dah mcm ape je kan ? haha




by intansyazleena


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!