//Forever Imperfect
latihan kebakaran ;)
Tuesday, August 24, 2010 @ 11:41 PM | 0 Comment [s]

perghhh seonokkk sungguh td ,
smlm cheguu halim ckp esok adee latihan kebakarann ,
wahhh td smuaa t'tggu2 bilee na bunyi locengg kecemasann :D

then " kringgg ! " tgok jam ,
oh pukul 9 , BI satu masee habis dah .
then dlm beberape saat pastu " kringggggggggggggggggggggggggggggggg ! "
panjanggnyaaa :PP haha .
then smuaa kelam kabut turunn bawah ,
shida and aniss wahh lenggang kangkung gituu ,
bolehh jd model laa korangg :DD

sementaree fifa kiraa bp org budak pmpan yg berbariss ,
aku pggl mirull , bgtao adah wishh again birthday dia (;
diaa malu2 je , haha rase na bg penampooo dekat pipi kau yg besaa tuh ! xD

patu g kt blok D , then ain ckp budak tggi tuh ushaa aku .
what ? yeke ain ? haah betull , lame gilee dia ushaa kau .
err bodoh laa budak tuhh =='

ehem , dah tu tgok laa care2 dorangg memadam apii ,
perghh semburan serbuk diaa ,
bolehh buat hidungg korang gatal2 dan bersinn ,
haha besttt :DD patu beterabooo budak2 lari ,
HAHAHA , then aku nmpk biee ;)
dgn songkoknyaa , aishh hensem sungguh ;)
gugur imann , haha :D gerammm !

dah habiss smua tuh ,
sj jumpee fakrol time rehat , ckp adik aku wan tu kem salam .
actually td tk tegurr dia punn , dia pun samaa ,
wahhh ego kte tggi kankan ? HAHAHA :D
akhirnyaa aku mgalah jee =='

p/s : happy birthday mirul ;) hopee kau dpt jd adik ipaa aku <3


by intansyazleena


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!