//Forever Imperfect
ya Allah , IDHAM !
Friday, August 27, 2010 @ 1:49 AM | 0 Comment [s]

guruh kedengaran di langit , menandakan hujan hampirr turun .
aku yg sedang berdiri di hadapan mak aku yg sedang menghadap komp ,
ternampak ade duaa biji motor yg parking di hadapan kedai aku .
tibe2 aku tgok salah sorangg yg naik moto tu mcm ..
rupa diaa , rambut dia , aku rase mcm kenal sangatt .
budak 5vc1 tahun lepass ..

dalam hati aku berdebar . benarkah itu dia ?
dgn tidak di sangka2 , dia menanggal kan topi keledar dia .
dan aku teruss : " YA ALLAH , IDHAM ! "
mak aku usha aku dgn muke yg pelik , HAHAHAHA .

ya Allah .. mase tu berlari akuu pegi blkg bgtau adah idham ade kt depan kedai .
dlm mase yg same fikiran aku tringat smula kenangan2 tahun lepas ;
aku suruh zainy mintak kt farid numb idham sbb aku minat sgt kt dia .
HAHA , gatal nyaa aku kan ? :PP

dan aku berjayee dpt numb diaa ! HAHA fuhhh bestnyooo ;D
then text dgn diaa , tp diaa tktau aku sapee.
sampai lah idham dan zulhilmi dtg rumaa zainy pakse tunjuk sape yg msg dia , dekat dlm majalah sch ..
heshh lepas dah bocor org tu aku , malunyaa akuuu tk terkatooo ! HAHA

sampailah zainy ckp dia dgn aweks diaa pena ^&*%
euwww tk sgkee oh ==' eyuckss , haha
then aku terus buang numb dia dan aku tukaa numb baru ..
tp aku tktau nape aku menggigil mase nmpk dia td .
haha , dahdah , end of this storyy .

p/s ; zainyyyyy ! happy birthdayy ♥ iloveeyousomuch laa anak dare En. Kassim xD





by intansyazleena


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!