//Forever Imperfect
ADD MATHS , OMG ;O
Friday, September 24, 2010 @ 1:02 AM | 0 Comment [s]

Awhhhhh takotttt ! Sbb tadi chegu syed cakapp kan , dia dah tandee kertas addmath . Oh tidakkk . L , sy takott lahh . Takot gagal ;[ nt chegu kate dia na rotan . Hmmmm . Isnin nanti siap sedia lah semua budak 4sb2 ;] haha habehhh leyyy .

Ohyeaa , tadi aku balik dengan L kan , time na turun tangge , Chegu Azizul nampak xD haha so kitorang buat tak tahu jeee . Then chegu tegur ' Oh dating eh ? ' L cepatcepat jawab ' eashhh mane ade , heeee ' HAHAHAHA . Pastu Chegu ushaa je L . L gelak2 , haha . Aku senyum je tengok telatah L ;]

Then pagi tadi time PJ , aku tak main punnn ;] weeeeee . Malasssss ! Kau tahu tak ? Tak kan ? Tu sbb aku bgtau ni . Heh . Then aku duduk lah kat tepitepi padanggg . Tengok L main badminton . Alaaa2 cutenye ;] heeeeeeeee <33

P/S ; Yeahhh Happy With Him Yaww <33 so jangan ganggu kebahagiaan kitorang boleh takk ?


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!