//Forever Imperfect
:')
Friday, September 24, 2010 @ 10:01 PM | 0 Comment [s]

Bosan hari ni . Ohyeahhhh , kau tahu tak ? Tadi onl fb jap . OMG takde ape yg seronok punn . Haihh ahaa .

Haa , story sikit pasal A*** . Sorry tak rep text . Sorry tak angkat call . Sorry sgat2 . Takde mood lah . Lg punn A*** suka sgat speaking loghat K**** . So kadang text dgn A*** , aku rase mcm blurr . HAHA . Maaf yea A*** :')

About someone yang bermula dari huruf A juge . Yeahhh . First kenal dia , aku sukaa sebab dia memahami :') he's a good friends for me . Kalau ade prob mesti aku cari A ni . Then dia lah bg kate2 semangat ape semua .

Kadang2 pasal Adah adik aku sendiri pun aku mengadu kat dia . But now , aku tknak lah kawan dgn dia dah . Dia ni kuat pemainkan perasaan orang . Yeah mybe dia tak perasan sbb dia kan jenis orang yg suka bergurau :') and dia selalu jugak text dgn Adah lepas aku story sikit pasal someone dgn Adah tuh . Aku sedih time tuh , tapi sumpaa takde sape faham aku . So aku redha je ;') yeahhh aku kuattt :'DDD

So bila dia hantaa text aku tak rep dah . A , im sorry . Aku masih touching dgn kau . Kau tak tk tahu kot kan ? Takpe . Nt aku dah okeyy aku text lah ye . Tgok lahh mcm mane :')

p/s ; God , help me please )';


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!