//Forever Imperfect
Cikgu Faziha :O
Wednesday, September 29, 2010 @ 12:43 AM | 0 Comment [s]

Hey . Salam (: hari ni na story pasal cikgu yang mengajar aku Bahasa Melayu (: okeyy . Firstly tadi time bm kitorang kena g makmal bahasee . And time cikgu suruh buat keje en , budak-2 pompan sembang-2 . HEE well , pelajar terbaik mmg cmni kan :PP

then Cikgu Fazihah dia bersuare :

Cikgu : Haaa ni apa bising-2 ni ? Sembang pasal cinta la tu .
Budak-2 pompan : Ehhh mane ade cikgu :P
Cikgu : Yeke ni ? Cikgu ade dapat gosip terbaru ni .
Budak-2 pompan : Whoaaaa ape diaa ?

Aku dgn segera berharap jgn lah cikgu sebut pasal aku >.<

Cikgu : Taktahu . Tanya Intan .
Budak-2 pompan : Haaaaaaaaaaaa :DD *sambil tgok2 aku . Aku tunduk and senyum-2 malu je . HAHA hadoiii kantoi dah xDD

L , ape ni ? Malu oh cikgu dah tahu ==' HAHA . Ehemm ade lagi . Time keje aku dah siap , aku punn tgok lah Ain buat keje dia . Tetibaa

Cikgu : Haaa cikgu ade nampak budak tgaa berangan .
Aku : *Tgok cikgu
Cikgu : Intaaannn .
Aku : *Senyum-2 :PP
Cikgu : Intan ku kesepian . Sekarang tak sepi dah :)
Aku : *Tunduk malu , HAHA

Sumpah aku malu gilaaa . Eh Ain , A jeless lah . HAHAHA . Dia tgok-2 aku pastu dia terus pandang depan . Ohoho :D Seronoknyaa <3 kalau tak asyik cover je then tgok-2 aku . Rimass ==' kan Ain kann ? HAHA

p/s : Hati aku hancur :') anissayangg , you tahu kan sbb ape ? I dah mengadu semua kan kat you smlm ? Haihhh sedih nyaa )); thanks sbb teman kan I smlm even skjp jee punn . Iloveeeyou <33


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!