//Forever Imperfect
Kau kenapa ?
Monday, September 27, 2010 @ 1:29 AM | 0 Comment [s]

Heyyy kauuuuu ! Yeah anak dareee nazwi (: HAHA ! Asal kau sukee usha tak puas hati kat aku ? Kawan aku punn prasan kau suke usha aku :) Kau ingat aku minat lagi boyf kau ke ? Podaaahhh . Aku ade L lahh . Tak nak dah kau punye boyffff tuihhh . HAHA .

Lagi pun kau dgn boyf kauu tuh dah pernaa %^&*$ kan ? HAHAHA . Aku dpt story dari mane ? Dari budak2 felcra lah . Kau buat dgn boyf kau tuhh kat tempat awam kan ? Kat dlm bas . Taktahu malu betul :) Mane maruah kau sayanggg ? :D

Jadi Dayah Sayang , kau jgn usha aku dgn muke tk puas hati lagi boleh ? Ye , Idhamm tuh milik kau . Eh kau tk pggil Idham kan ? Kau panggil Aroi kan ? So jage lah Aroi kau tuh baik baik ye ? Korang couple lagi ke punn ehhh ? HAHA kesa aku ? So byebye Dayah Sayangg <3

P/S : tade kredit ):


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!