//Forever Imperfect
kena jemput :PP
Tuesday, September 21, 2010 @ 12:12 AM | 0 Comment [s]

whoaaa gembira sungguh aku hari ny :) HAHA
why ? sbb td balik dgn L <33
yeayyy suke :D dia jemput aku td kt tangge yg dekat ngn kelas aku tuh .
korang tahu ke pun en ? elehh :PP

okeyy , td yg nampak dia jemput aku ,
najwa and samiah :)) weee ~
najwa berdehem2 . haha :DD
so aku dgn L pun turun tanggee same2 <33

so jalan lah sampai kat blok A .
di mana tempat yg banyak budak berkumpul
menunggu di jemput penjage masing :))

time jalan tuh aku tanya diaa en ,
test td okey tk ? HAHA .
yeahh chemist susaa kan awak ? :(
sedihhhhhhhhh . banyak kosongkan ? haha .

p/s : mirulllll (!) asal kau balik awal sangat ? :( kau punyaa kalkulator ade kt aku ni haa . haihhh . tkpe laa , esok je la kan ? :/


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!