//Forever Imperfect
Pengkid ? Euwwwww !
Tuesday, September 28, 2010 @ 12:29 AM | 0 Comment [s]

Haaaa satu story HOTTT . Ecehh , heheeee :PP hot kot . Act aku ade kenal dgn budak ni . Sumpaa dia baik dohh ! Kan Adah kann ? HAHAHA . Klau korang kenal dia punn korang mesti cair punyaa . Ehemm . Tapi aku tak cair punn sbb aku setia :) ecehh xD haha betul lahh . Heshhh !

Okay . Oneday dia mintk couple dgn aku . So aku tolak lah kan ? Yelaa tak kan na curang kot dohh . Adah adik aku pun ade msg budak ni jugak . HAHA . Sbb dia ckp dia na ngorat Adah . Adah ckp sekadar kawan takpee .. HEE anddd semalam Adah bgtahu , budak tuu kat fb dia , guna gmba pompan pakai tudungg ! Then tgok lahh . And betul tuh budak yg slalu aku msg tuh . OMG ! WTF doh ? Sumpaa memang dunia dah akhir zaman . Heshhh teruk betul . Weyyy nabi tk ngaku umat weyyy ! HAHA B***H la kau ni kan ? Sebelum ni memang tgok kat fb dia muka dia cm pompan tp rambut pacak2 ape smuaa . Eyuckkssss ! HAHA

P/S : Adahhh ! Geli kan ? HAHAHAK - TUIHHH !


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!