//Forever Imperfect
raya 2010 at Setapak Jaya , KL ;D
Wednesday, September 15, 2010 @ 9:12 PM | 0 Comment [s]

okeyy , setelah beberapee hari , baru aku ade mood na update blog . haha .
aku ponn tktau knp act =='

okey lets starttt pasal rayee tahun neh !

RABU .
- sampai kl , hujan lebat kot . dah tu g carefour dulu , shopping baju rayee . heshh dah last minit baru na shopping =='
- sampai rumaa nenek dah ;] cium2 and peluk2 smua dgn nenek laa , mk sdare , atok . HAHA . renduuu dorang doh ;[
- buke puasee ape smua ;D agak seronok laa sbb kalau kt perak , tgok azan kt tv , kene tggu bebrpe mnit baru boleh bukee =='
- malam tuh , kluaa dgn acu , and family aku jeh , g uptown . ya allah ramainyee org ==' benci2 ! series tk boleh jalan .
- dah tu tetibee nmpk laki neh , tggi , melayu . teguk arak . euwwww . gua tabik bu★★h kt lu laa braderr . bulan pose kau yg jd setan kan ? baguss . bodoh =='
- tgh tension tggu mak aku yg tibe2 hilanggg kt uptown ! eashhh ==' tetibee en , ade krete bodoh ni , undur2 , dah tu kene ampaian tudung kt kedai yg ktorang tggu mak aku and benda tuh kena ah adah and wan adek akuuu ! tercucuk , da lah besi . naseb laa tk lukaa . klau luke aku saman kauu la pacek ! bajet ah baru dpt lesen . bongokk .
- balik pukul 4.00 pgi macek oitt . then terus sahur kt kedai mamak ;PP

KHAMIS .
- g carefour and JJ , haha . shopping lg xDD tp aku , acu and adah jee yg pegii .
- teman acu g cari kasut rayee . astagaaa lamanyeee =='
- kt JJ terjumpe alangg and mklang , heheee ;D
- err then tido pukul 1.30 pgi ;PP

JUMAAT .
- whoaa dah rayee lahh ! bgun punyelah lmbt , haha . org smua dah mandi , aku je tk lg , haha baguss nyaa anak dare sorang ni kan ? heeee
- salam2 , mintk maaf ape smuaa .
- paling besttt ! collect duit rayee laa . HAHA ♥

gambar ;

aku pakai baju oren tuh , whoaa ayunyaa awek awak L , haha xD


aku tgh mintak maaf kt alangg ♥ smbil gelak2 , haha


'' alangg , sorry kalau along ade buat salah . kot2 ade ngumpat ape smua en , hehe ''


epul mintak maaf kt alang pulak . smua gelak2 jee . haha =='


ni kelakaa gilaa . ateh wan [ ank kedua last nenek aku ] dgn acu ecah [ ank last nenek aku ] na mintk maaf . haihh penat gelak doh ;DD ateh ah , buat mcm2 ;PP


gebu tgah tgok ape ntahh , haha . aku yg snap neh . ecehh ;PP


antare cucu2 laki nenek aku ;]
dari kiri ; yol , faiz , aiman , wan , gebu

org2 laki kt rumaa nenek aku . tp neh punn tk smua adee ;PP hee . ceria sungguh dorang ;]


aku and alang ♥


keje bengong , HAHAHA . aku jd photographer jap , tgkp gmbaa2 bengong . hahaha . eee adah tk maluuu =='

MALAM TUH .
- g karokee kt wangsa walkkk ! AHHA . sumpah seronok . semua sportingg . iloveeyou lahh smuaa ♥ ♥
- nenek aku punn nyanyi . aku , adah and acu aku gelek2 laa . haha . mak aku and mk ngah aku ponn join ;DD
- balik pukul 2.45 then mkn kedai mamak , HAHA

SABTU .
- ptg tuh , g ruma baru mkngah aku ;D bestt suasane diaa ;D maaa , nak pindaa kl ;[
- mlm tuh g main bowling . haha . tk main ponn act . org ramai gilaa dohh . haha . so ktorang main gamee je ;[

gambar ;

ni kt tmpt bowling ;] wangsa walk ;DD aku tudung putih tuh ;PP

yeahh tu diaaa ;DD


jejake idaman , ecehh , haha .
dari kiri ; anjang , yol , epul


dannnnn last skali main game kt wangsa walk , ohohoho ;O
- lepak kedai mamak lg , HAHAHA . balik pukul 3.15 pgi ;]

AHAD .
- na balik dah ;[ hm hmmmm .
- tgah hari tuh , baring2 , lepak2 jap ngn alang and adah kt atas katil , HAHA . smua gosip kluaa ;P
- balik perak skali dgn family pkngah ;D so otw g perak same2 ;]
- aku balik seri iskandar laa kan , pkngah family g balik sitiawan ;] sbb kg pkngah aku kt sane , hee . byebye , dlm kretaa msg2 , aku bgi flying kiss tuh , yol balasss , haha ♥


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!