//Forever Imperfect
Sape Tuh ?
Thursday, September 23, 2010 @ 9:37 PM | 0 Comment [s]

padeee malam hari smlm . aku otw na balik rumaaa , bapak aku singgah kedai yellow trading jap . okeyy time na blahh dari kedai tuh ,lalu depan kedai ape ntahhhh en , aku nampak lahh sekumpulan budak motoo ni .

ohhyeahh , then ade satu moto tuhh , follow krete aku , OMG . asal eh ?

dah sampai depan rumaaa , aku bukak la pagaa ape smuaa . then ad 2 budak yg muke dia tk dpt aku cam , yg follow aku tadi en , lalu depan rumaa . 3 kalii dohhh diaa ulang alek . time 1st dia laluu dia tgok aku and adah . second diorang jeritt ' wuuhuuuuuuuu '. kali ke - 3 tuu bapak aku dah cekak pinggang dah . HAHAHAHAHA :DD risauunye abah kat anak dare diaa yg chomel ni :PP

then baru dorangg blah . OMG . sape dorang tu ek ? grr =='

p/s : balik rumaa smlm check phone ade 21 msg and 2 misscall :) 2msg dari L <33 , 1msg dari abg a*** dan 18 lg tuh dari budak yang aku tk kenal ponn . so aku tk layan . HAHAH . dan 2 misscall dari abg a***


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!