//Forever Imperfect
Im back ! :DD
Wednesday, October 27, 2010 @ 11:37 PM | 0 Comment [s]

Merdekaaa !!

Itulah laungan pertama yg aku sebut di hadapan Khalida and Ain after paper Lkj selesai di kutip . HAHA . Dorangg bengang je sebab budak bio ade lagi dua paper pasni :P budak Lkj ? Elehhh merdeka dah :D

After rehat budak-2 Lk kelas aku gerak g library . Ingat ada L tapi hmm hmmmm sedih ah kelas dorang tk masuk tadii . Grr -___- Tapi buat lek sudaa , haha . Kelas aku gabung dgn 4kg2 tadi kat library . Aku kat library asyik gelak je mcm na mati . Dengaa story dari Tika and Eimi . Dengan ade ' Panjang ' , haishhh memang asyik gelak ah kan . HAHA sumpaa korangg kelakaa doh <3

Balik-2 terus story kat adah pasal ' Panjang ' HAHAA . Tika ah , sampai sorok-2 mukaa dia yang dah merah gilaa sbb panjang tegurr err hahaha ada ah :P aku , amni , eimi , wan , anati && sarah memangg gelak ah sbb Tika suruh tgok teeettttt tadi ! HAHAHAHAHA sumpah time tuh penat gelak xD

P/S : Adah isnin minggu lepas nangis sbb Syafiq kesayangan dia mintk maaf tiba-2 then tk rep msg Adah then bila Adah call fun dia off . HAHA Adah kau knp sampai nangis sbb Syafiq ? Aku time Adah nanges aku saja kacau dia dgn bukak lagu jiwangg . Perghh lagi kuat nangesnya ! HAHAHAHAHA :DD


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!