//Forever Imperfect
Pemeriksaan Dadah :P
Tuesday, October 12, 2010 @ 12:28 AM | 0 Comment [s]

Wuhuuuuu ! Tadi kat sch best <3 tgah syok-2 belajar BM , eh ade pengumumann supaya smua budak laki turun dan bawe beg masing-2 . Jengg-2 ! Knp eh ? :P Tak lama pastu pengumuman suruh budak perempuan turun pule . Aku happy gilaa sbb dpt lah tgok L nt ! <3;)

Sekali tgok ade spotcheck -.- grrr . Budak pompan kelas aku kena masuk dlm bilik seni , then tanggal semuaa . Whoaaa :O HAHAHA . Tanggal tudungg je . Ehemm , Cikgu Rozidah kate " eh cantik ye rambut-2 kamu semua ? " Perghhhh kembang beb , haha :D

Then dah selesai apa semua tuh , duduk kat tapak perhimpunan balik dannnnn ternampak Adah , ohh adik kesayangan <3 heeee :PP pastu senyum-2 :)) Then blablablaa . HOHOOO . Err beberapaa budak perempuan fm 2 kenaa check air kencing , euwww . HAHA :P eyuckss -.-

Yang tak boleh blahhnye Shamil punn kena tahan -.- dah la pengawass , perghhh rock beb kelas 4sb2 tahun ni ! HAHAHA :PP andd Fa**d 4**2 cabut larii , bapak ah , berani kau kan ?? Perghhh . Orang felcra memang semua jahat ke eh ? Haha opps sorry :)

Pastu dlm lab physics , Eyda Sayangg ckp time kenaa berbaris tadi , L tgok je aku , awwhhh <33 haha , aku sembang tak ingat duniaa , usha sikit-2 je punn , maluu xP Eh L , ilysfdmfe tau ? <333

p/s : Tadi tak balik punn dgn L :( dia amali solat , bukannya na bgtahu -.- nasib aku pkai blahh je tadi , haha .


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!