//Forever Imperfect
semalam ♥
Friday, October 1, 2010 @ 9:02 PM | 0 Comment [s]

semalam L dgn Mirul belanjee makan KFC ! Cehh mula-2 dorang suruh aku kluaa kedai , aku tknakk . Maluu , gedik , HAHA . Then mak aku suruh dorang masuk . Pastu dorang tknak-2 , eashhh ! Adah pakse , dorang punn masuk . Mak aku tgok lahh L and Mirul , ohoho . Aku diam jee tk ckp apee , heee .

Act time tuh tgaa tunggu bapak aku and adik aku yg last Wan balik dari smyg jumaat . Lama gak ah kot . Pastu bapak aku punn sampaii . Dorang takutt tgok bapak aku , dorang takut bapak aku marah . HAHA apaa ah dorang ;PP bapak aku senyum jee tgok dorangg .

Eh , adik aku Wan tuu seronoknyaa dpt jumpaa L . Mcm jakun punn ade . Pastu Wan salam L , ecehhh bakal abg ipaa dia tuh , haha . Mak aku usha je ;P

Sampai kfc dorang pegi orderr . Wan ponn menyebok jugak ==' kesian dorang kena belanjee Wan sekali . Hohoo . Then makan-2 smbil ngumpat-2 . HAHAHA . Aku makan malu-2 jee , ecehhh . Aku hadap L , Adah hadap Mirul . Time tuh aku duduk sblh Adahh . HEEE .

Pastu gelak-2 lah ape smuaa . Wan dgn Mirul ah ==' buat lawak jee , heshhh ! Da lama pastu aku tukaa tmpt pulak , aku duk sblh L pulak sbb na tgkap gambaa . Ehemmm ;PP haha . Ni lah gambaanye ;

HAHAHA teruk gilaaa =='

Tuh pun dua-2 malu-2 , wekk xD pastu L bisik kat aku , dia ckp Adah and Mirul tgaa layan anak . HAHAHA . Sbb Wan duduk tgah-2 antare Adah and Mirul , aku gelak jelaa . Anyway happy sungguh smlm , yeayyyyyy ! Thankss L and Mirull i loveee both of you ;]

p/s ; rm49 ringgit duit dorang terbangg ;D HOHOOO .


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!