//Forever Imperfect
Today (:
Friday, October 29, 2010 @ 2:56 AM | 0 Comment [s]

" Bangun pagi , gosok gigi , cuci muka dan mandi . Minum susu , makan roti , pergi sekolah , senang hati " *Lagu budak-2 tadika , HAHA

Yeahh mcm biasa ah ,sampai sch terus bergerak ke tapak perhimpunan dengan berbaju PJ (: Time kat depan sch en , nampak L kat seberang sch . HAHA awhh pagi-2 dah nampak dia (; semangat datang secara tiba-2 . Ntah semangat apa punn aku tk tahu -___-

Okay nampak Ain , pastu dia terus cerita semalam dia nampak Naza . Whoaaaa haha . Aku tk pernah nampak Naza punn , hmm hmmmm . Aku tahu lerr kau minat dia kan Ain ? Pffttt kantoi , hahaha :PP

Lepas tuh PJ lah kat padang , ntah buat apa ntah kat tgah-2 padang tuh , hahaha . Aku tk main punn . Bosan (!) So aku duduk tepi padang andd tengok dorang main (; Ain main kelakaa gilaaa , HAHAHAH :D

Then masuk kelasss , sembang-2 je sampai rehat . Well dah habis exam en ? Heee . Pastu aku asyik buat Ain gelak jee , HAHA :P Pastu Ain story dia ada nampak Mat *ex Adah . Hmm hmmmmm sedih , haha . Sumpaa teringin na jumpa dia doh :( Lama sangat tk jumpa dia , grrrr .

Pastu gosip hangat dgn Eyda and Anis . Yeahhh memang rasa sakit hati ah kan dgar story dia . Cousin diaa bapak jahat ! HAHA . Tak guna punya cousin , bengongnyaa . Eydaa , be strong okay ? Kitorang sentiasa support kau dari belakang <33

P/S : Hari rabu minggu depan kitorang kena hantaa buku teks . Awwhhhh i will miss you buku teks :( Tambah-2 an buku teks addmath yang nipiss tuh <3


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!