//Forever Imperfect
You make me hott baby ♥
Tuesday, October 5, 2010 @ 12:20 AM | 0 Comment [s]

Salam . Hari ni aku na ckp yangg aku agak bengang dgn beberapee orang BETINA ni . Dorang ni agak bengong tau . Knp ? Sbb dorang asyik nak L jee . Heyy mcm takde JANTAN lain je kau nak guna kan ? Knp mesti L ? Special sgat ke dia tuh eh ? Sampai korang na diaaa je . Bengongg . Sampai tk puas hati lah , jealous lah apa lah . Seriess mcm bodoh je <3 HAHA . Korang ckp aku takda hak na maraa betina-2 sial ni ? Hello , im her girlf okayy ? Memang lahh aku bukan bini dia tp aku sbg girlf dia aku ade hak na ckp mcm tu get it babyy ?

Oh dan aku tk kesaa ape korang na ckp ponn . Ckp lahh sampai kau rase puass sayangg . Aku rasee kalau kau jd girlf L ponn mesti kau bengang kann ? Sikit-2 ade jee betina yg menggedik dgn dia . Now tahu dah mcm mane rase diaa BAHABI ? Tak rase lg ? Kesian orang yg takde perasaan mcm kau ni , so pergi lah jumpa bomoh agar di ada kan balik perasaan kau tuh okayy sayangg ? <3

p/s : eh kau terasaa ? sedar ponn kau kan ? :)


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!