//Forever Imperfect
Awakkkkk !
Wednesday, November 24, 2010 @ 4:05 AM | 0 Comment [s]


Awakk , awak tahu tak sy rindu awak skrg ni ? Rindu sangat sangat . Sy mintak maaf sbb buat masa terdekat ni sy tak dapat topup ): Sy takde duit lah wak . Yelaa , sch punn dah tutup kan ? Na dapat duit dari manaa ? Ohh yeaaa cari kerja ? Malass lahh . Hee :P

Eashh . Ape-2 punn sy na ckp yg sy rindu awak sangat-2 . Haihh . Entah bila sy dpt topup pun sy tak tahu . Anddd yeahh , kesian Adah . Asyik guna kredit dia je na balas msg L . Hee . Im sorry Adah :'( Hmm . Yelaa , dgn kau aku kedekut kan ? Sorry sorry !

p/s : Yeahh blog ade perubahan . Hahaa . Sj jee ubah-2 . Bosan . Hee (';


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!