//Forever Imperfect
;(':
Sunday, November 7, 2010 @ 1:53 AM | 0 Comment [s]

Bersabar itu adalah separuh drpd iman .

Yeaa , title atas tuh mmg betul bukan ? Okay fine aku ikut (': actually aku tk tahu lerr sampai bile aku boleh bertahan ('; Aku ni lemah :'( lemah sangattt :'( tapi aku akan cubaa ('; di tambah pulaa A ade bg tahu story sebenar pasal someone tuh . Ya Allah , sabar jelaa . Tk sangkaa aku someone tuh ss *syok sendiri je dgn budak tuh , HAHA :'D nvm (';

Yeahh . Semalam mmg penat asyik bergelak tawa dgn nenek aku dari KL tuh . Mendengar cerita-2 pasal adik sedaraa aku yg bernama Aris (': mcm-2 telatah budak kecik tuh , haha . Seriess , aku sangattt merinduinya . Bila lah na jumpa Aris kan ? Alongg na sangat peluk Aris kuat-2 then main laga-2 dagu , haha rinduuuu nyaaa :'(

Adahh and Syafiq . Yeah , gembiraa sungguh dorang tuh , tertarik aku tengok cara dorangg msg . Awww . Adah punn aku tengok happy sungguh dgn Syafiq (; good then :) Syafiq , jaga adik akk baik-2 tau ? Syg korang dua <3 HAHA

p/s : Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yg ke-17 mak and abah (: harap kekal sampai akhirat tahuuu ? ^^ mmmuahhmuahhh :*


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!