//Forever Imperfect
Bosan tahap gaban tadi :(
Tuesday, November 9, 2010 @ 11:49 PM | 0 Comment [s]

Salam peeps :) Hari ni masuk je kt dataran perhimpunan , terus cari Ain :) Yeahhh mmg stress gila BABEE lah sbb dia tk dtg rupanyaa . HAHA ngok lah kau Ain ! Hate you ! Eceyy haha iloveyou lahh :D Jgn mara-2 ye ?

Masuk kelas meja berteraburr . Ya Allah ==' aku pun mula lah pening memiker kan dgn sape aku na sembangg ? Ade geng tak ? Hmm :( Nasib ade Tikaa <3 Ehee hee ;D Ily lah :D then pegi bilik Lk same-2 dgn diaa :) And nasib baiklah kertas Lk aku tuh dah jumpee . Huhhh thanks God lah :)

Tgah syok-2 buat pembetulan Lk , Niya bg tahu aku dgn Sarah yg paper AddMath Sarah hilangg ! WTH ? Pahal byk ketas hilangg ni ? Ade hantu kertas kah ? Atau ape kah ? HAHAHA . Kesian Sarah . Dah lah dua-2 paper hilangg . Kalau kau kena ambik balik mcm manee ? Whoaaa kau akan merasai penderitaan menjawab AddMath balik lerr nmpknye , hahaha sian kau doh .

KRINGGG ! Yeayyy mase yg di tunggu-2 dah tibaa :D so , turun-2 bawah nampak L andddd balik dgn dia (; Wehuuuu <33

Adah adik aku tuh malas na dtg ==' so balik tadi aku sorang-2 je tunggu bapak aku . Cakap kt Ecah ' aku rindu Adah ah ' and Ecah ngumpat-2 aku ==' HAHA , yelaa adik kandung sendiri pun na rindu-2 , dah la 24 jam hadap dia je :P Eheyy , aku dgn Adah siblingg palingg rapat tahuu ? Sampai semua macik-2 and pacik-2 aku complain knp kitorang asyik melekat je , HAHA . Kitorang rapat ORI tahu ? Tak FAKE for na bajet HOT okay ? HAHA haktuihh !

p/s : Aku getik pluss menyampah gila BABEE betul dgn betina kampungg ni . Bajet HOT sgt ah ? Dah tuh tunjuk-2 depan aku . Wehh jgn tunjuk sgt yg kau ni BUDAK KAMPUNG YANG BARU NA UP okay ? HAHA bodo :P


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!