//Forever Imperfect
Perhatian Lelaki :)
Monday, November 15, 2010 @ 1:31 AM | 0 Comment [s]

10 perkara yg perempuan tk sempat bg tahu lelaki :

1 . Bila sorang perempuan mengatakan dia sedang bersedih , tetapi dia tidak menitiskan airmata , itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya .

2 . Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya , lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf .

3 . Sekiranya seorang perempuan jatuh cinta dengan sorang lelaki , lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain .

3 . Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya , dia akan cair seperti coklat .

4 . Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati , tolak cintanya dengan lembut ,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri perempuan yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan , dia akan lakukan apa saja.

5 . Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood perempuan .

6 . Jangan pernah bercerita tentang kelebihan bekas kekasih kamu di hadapan teman wanitamu kerana dia akan merasa bekas kekasihmu lebih baik berbanding dirinya .

7 . Selepas sorang gadis jatuh cinta , dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal .

8 . Bekas teman lelaki dia akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya .

9 . Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

10 . Perempuan mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya . So , kalau nak memikat wanita pandai-pandailah ..

p/s : Aku lapaaa lah . Heee :D


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!