//Forever Imperfect
Taggg ♥
Tuesday, November 2, 2010 @ 12:48 AM | 0 Comment [s]

Dpt tag dari Wany Sayanggg <3 . Thanks Wany (;


apa benda yang paling penting dalam hidup korang ?
Erm handphone and pc lah , weee :P

benda terakhir yang korang beli menggunakan duit sendiri.
Topup , haha (';

di mana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan apa tema perkahwinan korang nanti?
Err kat pelamin lah kan , HAHA . Err ntah lah . Tak terpiker lagi :P

adakah korang sedang bercinta sekarang ?
Yeap <33

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
Selagi sy masih bernafas dan atas izin Allah (';

novel / buku / majalah yang terakhir korang beli ?
Emmm buku rujukan mathematics , HAHA

apakah nama penuh korang ?
Nama sy Intan Syazleena bt Samsudin :) sedap kan ? Tahu dahh , haha cewahhh ! :P

antara mak dan ayah korang, yang manakah korang lebih mesra ?
Dua-2 tak sgt , haha . Dgn Adah rapat lagi (; *adik ksygn

namakan orang yang korang betul² nak jumpa dalam hidup korang.
JB , haha

adakah korang basuh baju korang sendiri ?
Mesin basuh yg basuh kan , haha

di manakah tempat yang korang betul² nak pergi ?
Luar negara <3

pilih salah satu, peluk atau cium?
Dua-2 sy nak lah ;) can I ?

beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang.
Wany chomel , baik andd suka tgok dia dgn boyf dia Wan , sweetnyaaa alahai <3 HAHA

benda yang korang sayang sangat² dalam hidup korang.
HAHA mcm-2 ada lah (;

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar.
Ah ? Byk lah , heee :P

bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas.
1st Aug 1994 dannnn last year smbut dekat KFC :PP

p/s : Thankyou again Wany :D


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!