//Forever Imperfect
Sedar lah ♥
Friday, December 24, 2010 @ 5:03 AM | 0 Comment [s]

Dear Budak Tak Paham Bahasa ,

Tujuan gua tulis benda ni untuk sedarkan lu betapa lu sudah tidak di perlukan lagi dalam hidup gua selamanya . Harap lu baca benda ni dengan teliti okay ?

Lu cakap lepas gua maafkan lu , lu BLAHH dari hidup gua . Gua dah maaf kan lu tapi lu mungkir janji lu . Ape kess ni derr ? Lu still tergedik-2 na tahu pasal gua dengan menghantar sms kat mak and adik gua tanya pasal gua . Lu tahu tak family gua semua dah pangkah lu habis habisan ? Sbb lu ni muka tak tahu malu . Lu mintak maaf macam lu kira 123 je , pergh menyirap darah gua ni . Menyirap-2 darah gua ni pun gua maaf kan jugak lu tau ?

Lu ni takda life betul lah . Nak ganggu life orang je . Dah tu suka rosak kan anak dara orang . Derr mana pergi nya rasa malu lu tuh ? Ke lu mmg tak tahu malu ? Adoyy sedar lah sikit yang lu tuh dah habis SPM tapi perangai mcm budak hingusan tepi jalan .

Lu tak payah lah nak campur urusan gua . Contohnya lu suruh konco-2 lu add gua kat fb . Lu ni kan , sumpah cakap mcm KELING . Lu kata itu tapi lu buat ini . Series tahape hape laa lu ni .

Oleh itu , gua nak mintak sangat kat lu tolong lah pergi dari hidup gua . Gua dah muak dgn ayat lu tuh . Please lah . Gua harap sangat . And lu tak payah risau tntg gua okay ? Selagi lu tak campur hidup gua , gua akan sentiasa sihat dan baik baik je dgn adanya family gua , kawan-2 gua yg always jaga gua . Tapi bila lu sibuk-2 , haha rasa mcm dalam HELL , pedih tahu pedih ?

Sekian .

Sincerely ,

IntanSyazleena


HOII ,
gua tgah marah ni , buat muka marah sikit

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

\/



GRRRRRRRRRRRRRR !


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!