//Forever Imperfect
Lu Jangan Cari Pasal
Sunday, January 16, 2011 @ 3:27 AM | 0 Comment [s]



Hello :) tadi Intan tengah boring tiba-2 teringat na bukak shoutmix yg dah bersawang tuh . Hihi . Bukak-2 ada benda atas tuh . Dekat shoutmix Intan , perkataan ' guest ' tuh Intan tukar kepada ' peminat ' . Then adalah hamba Allah ni tulis nama dia sbg ' xminat pon '


Gelak untuk dia sikitt , HA HA . Eh lu ni kan , taruh nama ' xminat pon ' tapi lu jejak jugak kat blogg gua ? Lu ni malu na ngaku ke lu ni peminat setia blog gua ? HA HA . Dah tu lepas lu bagi salam , lu panggil gua ' oit ' ? Derr , makbapak gua penat-2 bagi nama yg sedap kat gua lu panggil gua ' oit ' ?


Andd kenapa lu tak berani tulis nama lu dekat shoutmix gua ? Takut ke ? HA HA pengecut rupanyaa lu ni :P Ngehngeh . Apa-2 pun , wassalam gua ucap kan kepada lu . And jemput lah yek datang blog gua lagi ? Gua tahu lu peminat nombor satu blog gua ni . Muahahahaha :D


p/s : L , see you tomorrow darlingg ♥ hihi :*


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!