//Forever Imperfect
Boy boy boy .
Friday, February 25, 2011 @ 12:09 AM | 0 Comment [s]

Hari ni aku nak story sikit lah kann pasal seorang hamba Allah ni .





Lelaki , berumur 15 tahun , kelas 3b* dan menetap di #$&^%@ . Biar aku bahasa kan dia sebagai Y okay ? Bukan apaa . Aku sangat lah terkejut bila dengar cerita Si Y ni minat aku . Mana aku tahu ? Aku tahu dari kawan adik aku Adah , Si S .


Mulanya ingat Si S tu tipu je . Rupanya bila fikir-2 balik , patut lah hari tu aku ada nampak Y kat kantin , dia tengok aku macam .. Ntah . Senyum sorang-2 . Tapi aku abaikan je . Yela mana tahu apa-2 kann . Aku buat bodoh je lah . Sampai lah dengar cerita Y tu minat aku . Haha .





Dia ada mintak tolong dekat S ni , suruh ngayat aku -.- Y ingat aku fm 2 . Wowww awet mudanya aku , hahaha :P Punya lah aku bangga jadi senior , ramai orang ingat aku kecik lagi -.- ye , amat menyedih kan di situ :P


Berbalik kepada story aku . Tadi ada sambutan Maulidurasul . Memang banyak kali jumpa Y ni . Paling lawak bila aku dgn Ain lalu kelas Y , Y kat luar time tuh . Y nampak aku , terus dia berdiri tegak sambil minum air kotak . HAHAHA kelakaa gila face dia :P Then dia cover-2 haha


Apa-2 pun , Y , you're my adik okay ? :) Okay lah , tu je aku nak cerita . Bye


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!