//Forever Imperfect
Ujian Selaras 1 .
Tuesday, February 22, 2011 @ 10:37 PM | 0 Comment [s]

Yea . Lama aku tak update blog ni bukan ? Aku pergi menghilang kan diri sebentar . Pergi ke mana ? Pergi menghadapi ujian selaras 1 T.T





Ahhh . Rasa macam nak mati jawab soalan-2 test 1 . Teramat lah sukar . Rasa macam nak meletup je kepala . Macam orang gila pun ada . Tapi buat lek sudaa . Sbb aku tahu , satu kelas aku rasa mcm aku . Hihihi :D


Time test aku sukaa . Sbb apa ? Dapat tengok L :) Tapi aku tak suka juga . Maaf , bukan tak suka . Tetapi segan . Sebab apa ? Sebab L suka tengok aku . Awwww , hihihi . Time test Chemistry semalam , L toleh belakang , pandang aku then say ' i love you ' and I was likeee awwwwwwhhhhhhhhhh HAHAHA . Then aku balas lah balik kann . Heee ♥





Ain jadi bahan aku minggu ni . Aku panggil dia kelam :D Sebab apa ? Sebab Aiman yang bagi gelaran tu . Ain dapat gelaran tu sbb time balik sekolah Ain menjerit macam orang kena histeria sebab tengok Aiman and aku beraksi . Cewahhhh beraksi ? Beraksi apaa ? Haha jangan fikir bukan-2 ye :') Memang lawak Ain kembar aku tuu . Hihi ;D


Now time for study . Esok last test ; math , Lk andd addmath . OMG . Hopeee dapat lah aku jawab dengan mudah . Doa kan aku lulus ye . Aminn .


Older Post | Newer Post

Hye and Assalamualaikum. Thanks coming into my blog. Leave your footstep at my tagboard. AND DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!



DiaryAboutStuffSite



put yours cbox code!